tisdag 24 november 2009

Trött, tröttare, tröttast

Jag kan vara trött hela tiden, jag är trött när jag vaknar, trots mer än 8 timmars sömn, jag är trött under dagen och trött nu på kvällen, kanske dags att äta lite vitaminer :S Min vad återhämtar sig otroligt bra, kanske av att jag bara sa att jag inte ska träna föräns den blir helt bra fick den att bli bättre. Jag har fortfarande känningar men kan nu gå nästan helt utan problem, tog 20 minuters promenad imorse men hade känningar, därav 20 minuter. Gick även nu på kvällen kanske 20-30 minuter, halva vägen i riktigt rask takt men fick ganska ordentliga känningar så det gick i saktare tempo resten av biten och då gick det bra. Tänkte ta en vända imorgon bitti igen, då börja mjukt och försiktigt och se vart det leder. Hela kroppen får vila den här veckan, känner att det kan vara lika bra, pluggar istället.

Nu får jag kurera mig med Voltaren Gel och Te i soffan tillsammans med mina marknadsföringsanteckningar :)

Inga kommentarer: