tisdag 3 november 2009

Mörkret kommer

Idag hade jag hoppats på 3 timmars träning totalt sett över dagen men det blev bara ett morgonpass i skogen på 1 timma och 1 timma styrketräning på gymmet. Tränade tidigt idag, mellan 13 och 14 tur det för när jag gick kom det mer folk och alla stänger blev fullt upptagna med stolta män som minsan skulle visa hur mycket de orkar. Riktigt bra gjorde jag ifrån mig och tog verkligen i alla övningar och gjorde fler övningar med fokus på rygg. I vanliga fall har jag en tendens att köra igenom styrketräningen snabbt och sen köra kondition, men idag blev det en hel timma med bara styrka.

Istället för ett tredje pass och ett andra pass i skogen för dagen blev det att jag och mannen spenderade vår tid på Jula, Biltema och Ikea. Köpte nödvändiga saker som värmeljus och hållare, servetter, rullar för att ta bort katthår och kabelsamlare att ha till datorn. Tim tycker jag har överdrivet med värmeljus men jag gillar den mysiga känslan och tycker det ser fint ut när man har de snyggt framställda. Imorgon är jag och mannen "lediga" så vi ska köra ett morgon och ett eftermiddagspass hemma med löpning/power walking i skogen sen ska jag på förra veckans utmaningspass, danspass på friskis och svettis (mannen ska gymma).

Inga kommentarer: