fredag 13 november 2009

Still Pain

Smärtan i mina fötter vill inte ge sig, idag har jag väldigt ont i benen också. Dels har jag träningsvärk i benen, en ordentlig en men sen är det smärtan i fötterna som värker hela tiden. Imorgon kommer jag kanske därför att ställa in träningen då jag inte vill träna på smärtstillande, vill inte kroppen så vill den inte, det återstår att se imorgon. Blir det ingen träning får jag promenera (med mina sköna skor) och köra lite yoga hemma, Marielle lånade mig en nybörjar DVD som jag tänkte testa :D

Malin, Bea och barnen var här idag för att jag inte skulle va helt ensam nu när Tim är hos sina föräldrar, jag bjöd på kladdkaka och senare gjorde vi en Pizza av ett pizzamix man kunde köpa på Ica. Så nu har jag inte bara ont i ben och fötter utan magen också, dock så är det självförvållat

Inga kommentarer: