torsdag 26 november 2009

snart helg

Imorgon är det fredag och då är det tenta. Igår kände jag inte alls för att plugga så då gjorde jag inte det heller, tänkte att jag kunde sitta hela dagen idag. Imorse kände jag mig som en avslagen Coca Cola, kroppen var jätte seg och jag hade huvudvärk pga vaccinet mot svininfluensen jag tog igår. Positivt är att vaden mer eller mindre är helt återställd, ingen smärta bara en mini yttig pyttig känsla när jag böjer benen (som en knäböj). Inatt fick jag sendrag i vaden och trodde jag skulle dö, hade samtidigt feberfrossa av vaccinet så när jag stod upp och kämpade bort sendraget så föll jag ihop på Tim, riktigt läskigt men han hjälpte mig tillrätta och sen sov jag resten av natten. Idag har jag inte pluggat mycket heller, hela dagen har jag riktigt segt läst igenom mina anteckningar, en gång! jag borde typ hinna igenom dem 5 gånger på en dag. Istället har jag tvättat och pratat i telefon.
Om 2 veckor kommer min bästa (har bara en iof) lilla syster upp till mig och ska stanna över helgen, jag räknade ut att det var 3 år sen vi umgicks så. Ska bli kul, vad vi ska hitta på vet jag inte än, det får hon bestämma.
ca 3 år gamla bilder på mig och Louise

Inga kommentarer: