söndag 29 november 2009

Ny månad

och snart jul! Riktigt mysigt är det hemma nu, lite pynt och massa ljus.
Ny månad är det snart (på tisdag) och jag tänkte precis som inför den här månaden, sätta upp några mål. Novembers mål gick inte riktigt att nå upp till eftersom jag var tvungen att ta vila efter muskel överansträngningen i vaden. December månads mål blir nästan som Novembers
  • Minst 12 pass under månaden, lär åka hem till mamma och pappa över jul så 20 pass skulle bli svårt att uppnå
  • Minst 12 PWs (Power walks) under månaden, ca 3 i veckan innan jul.
  • Göra minst 1 solhälsning varje morgon (solhälsning = yoga övning) Kolla youtube
  • Göra minst 1 varv bål/mag övningar efter varje PW
  • vila och slappna av minst 30 minuter innan jag går och lägger mig

Nu när jag ska börja träna igen imorgon känner jag mig riktigt peppad. Det jag måste bli bättre på är dock att vila och varva ner ordentligt mellan och efter passen (där av målet för månaden), spikmattan ska vara skön.....

Julklapp? Jag nöjer mig med en billig från Rusta

Inga kommentarer: