lördag 21 november 2009

Lussebullar till middag?


Jag och Tim har nu under eftermiddagen gjort en massa lussebullar som nu ligger under handdukar för att svalna innan de ska in i frysen. Nu återstår problemet med vad vi ska äta till middag, lussebullar kanske?
Idag blev det ingen träning, dels för att jag glömde bort det, sov bort den tiden och sen dels för att vaden gör sjukt ont. Tim tror att det kan vara en inflammation de det smärtar efter att jag har gått men inte när jag har legat och vilat länge. Hade tänkt att ta en promenad idag trots smärtan, hade en tanke om att det kanske skulle bli bättre. Men att bara gå runt i lägenheten och ut för att skaka mattor orsakade sån smärta att jag hoppat över promenaden. Imorgon kanske jag kan ta en liten vända, jag hoppas iaf.

Inga kommentarer: