söndag 15 november 2009

Ångest

Jag har suttit och kollat över eventuella sko inköp, har snabbt kommit fram till att jag inte har råd :( Detta problem kom inte någon vidare bra tid på året. Jag skulle kunna fråga om att låna pengar med det känns inte heller bra. Jag får se hur det känns under veckan, det får bli avgörande huruvida ett par skor måste inköpas nu, eller kan vänta ett litet tag. Jag har övervägt inomhus skorna, ett par billigare skor ska det få bli oavsett när jag köper dem, bara de klarar av att användas under danspassen. Tänkte också för den delen provspringa skor på Löp labbet den här veckan eller möjligtvis nästa, bara för att se om det är skornas fel eller mina tårs fel som gör att det smärtar vid gå och löpning. Dessa skor är av den dyrare sorten, om de hamnar under 1500 kronor skulle jag vara super nöjd. Sen får jag som sagt se när ett eventuellt inköp blir, om jag måste låna eller kanske klarar av att köpa dem själv.

Mitt i sko ångesten hittade jag en av mina jobbiga laster, väskor, åh vad jag vill ha. Kostar dock ca 1500 kr och är från Apriqot


Skor är det viktiga så någon väska kan det omöjligt få bli, men man kan drömma.

Inga kommentarer: