onsdag 18 november 2009

Plufsig?

Jag har på senaste tiden kännt mig plufsig, mjuk mullig mage, ingen vidare kroppshållning, kroppen har inte velat minska varken i cm eller kilon (tror jag), allt detta trots att min träning har blivit bättre formad och utförd. Idag tror jag att jag kom fram till en möjlig lösning, nämligen att jag har druckit dåligt de senaste veckorna, så kroppen kanske har lagrat vätska eftersom den inte fått så mycket. Så idag tog jag tag i saken och ska nu återgå till att dricka minst 2 flaskor 50cl vatten utöver det jag dricker under träning. Kände efter ett tag att det var som att jag kissade ut mer vatten än vad jag hade druckit, det är nog bra, tror jag...
Nu är jag hemkommen från ett underbart Danspass, det passet blir roligare och roligare för varje vecka då jag nu kommer ihåg alla kombinationer så man kan ta ut rörelserna mer och göra allt korekt vilket gör att det blir jobbigare. Igår var det jobbig styrka på gymet, det passet som Tim gjorde till mig förra veckan, mindre träningsvärk denna vecka, nu när kroppen kände igen övningarna.
Nu ska jag kolla det som återstår av Grey's, sen packa väskan och sova, imorgon är det dubbla föreläsningar och träning efteråt :)

Inga kommentarer: