måndag 28 mars 2011

Suck och stön

Det är tungt att gå över tid sommartid, det var riktigt tungt att ta sig ur sängen. Upp tog jag mig iaf och drog ut på veckans första löp-pass vilket också skulle visa sig vara ett riktigt tungt pass. Vaderna krampade vilket ledde till smärta i benhinnorna till och från under passet samt högerknä under en liten period. Det var nästan pinsamt att springa för att tekniken var så dålig, det kändes som att jag sprang som en hösäck och skuggan bredvid mig bekräftade detta. Hemma igen var jag ändå glad att jag kan bocka av 1 av 3 "vanliga" löp-pass och sedan fick vaderna sig en rejäl stretch, ikväll ska jag nog ta och köra en djup stretch för dem så jag slipper kramperna imorgon.

1 kommentar:

Sara sa...

Hur brukar du göra för att stretcha ut vaderna ordentligt? Ha nämligen samma problem men det ända som hjälper är massage med tigerbalsam.

Vi får peppa varandra!