tisdag 8 mars 2011

Deadline

Gårdagen var en riktigt fullsmockad dag som enbart inbjöds till att sitta framför excel på datorn och inget mer. Vi har deadline för vårt projekt om en vecka så nu kommer det bli en vecka med väldigt långa dagar på universitetet. Under gårdagen hann jag med, förutom plugg, en joggingtur på morgonen och ett styrkepass på lunchen för övekropp. Jag var hemma från skrivande på projektet och handledning klockan 22, då hade jag haft handledning mellan klockan 20.00 och 21.00.

Idag har det också blivit en joggingtur. Både igår och idag har de första 10 minutrarna vart riktigt jobbiga men tacka och lov så har det släppt sen för under de första 10 så funderar jag på att ge upp för det är så jobbigt. Nu blir det att smocka i sig en återhämtningsfrukost alá gröt med lite mjölk (för återhämtningen, mjölk är annars ingen favorit i gröt), yoghurt och en kopp kaffe, sen ska jag orka resten av dagen =)

Inga kommentarer: