fredag 4 mars 2011

Great day

Vaknade 1 timme före klockan imorse och kunde därefter inte somna om, låg och vred mig till klockan 6 då jag gick upp för en promenad. Starten på dagen var inte direkt optimal, först timmen utan sömn och sedan när jag kommer tillbaka från promenaden och ska gå över sista övergångsstället håller jag på att bli påkörd av en bil som svänger ut från en gata i full fart och inte tittar sig för. Jag hoppar till och svär som bara den och hans bromsat tjuter och man hör hur ABSen jobbar för att få stop på bilen, idiot! Efter det tog jag en dubbelkaffe för att kunna ladda om och åka för att skriva tenta, min inställning var dock att den säkert också kommer att gå skit, precis so dagen startat.

Tentan gick dock bra så där vände äntligen det dåliga, grupparbetet efter gick också det super och sedan blev det en tur på stan. Idag var det en dag som det var tur att jag lagt över en massa pengar på spar och att jag därför inte hade så mycket till godo för det fanns en massa jag ville ha. Kom iaf hem med en t-shirt från HMs herravdelning som jag tänker ha löst istoppat i mina nya byxor samt en väska. Inhandlade även bröd från bageriet för oss att mumsa till frukost imorgon, riktigt gott surdegsbröd på vete och råg.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför en film med Tim. Imorgon blir det grupparbete för hans del och tvätt, städ och träning för mig innan det blir en tur hem till goda vänner på Stora Essingen, Stockholm.

Inga kommentarer: