fredag 25 mars 2011

Low

Kände mig lite Low igår och under förmiddagen idag men hoppas att det ska vända nu när solen tittar fram. Skrev världens tråkigaste tenta, lite halvsvår men absolut tråkigt vilket gjorde att min motivation bara blev sämre och sämre för varje fråga jag svarade på vilket kanske kommer att synas på resultatet. Var sedan ute en sväng på kvällen men gick hem tidigt pga attityder jag inte tycker är trevliga att umgås runt men jag hade trevligt men en av mina vänner Therese iaf. Nu ska jag kila iväg på kurs i beskattningsrätt och orkar inte snygga till mig mer än att jag drar på mig jeans och T-shirt, kanske åker kavajen på för att piffa upp det lite.

Apropå Low, spegeln åkte i golvet för några månader sen och står nu på golvet så jag får huka mig för att kunna se hela kroppen i spegeln :P

Inga kommentarer: