tisdag 22 mars 2011

36!


Kände mig svullen som en gris hela morgonen och tyckte att hållningen var som en hösäck hela träningspasset. Det förändras sen hemma hos Louise där jag utan problem fick på mig hennes klänning i storlek 36! Provade samma klänning när hon köpte sin i höstas men fick då knappt på mig storlek 38 utan fick lov att ha storlek 40 (som jag inte köpte) men nu gick dragkedjan upp lätt i storlek 36. Nu har jag både träningsbyxor i storlek 36 och en klänning =) En riktig dröm-storlek för mig som för några år sen knappt fick på mig storlek 42 (och många gånger inte fick på dem). Ska bara låna klänningen och tänkte ha på mig den på Torsdag då alla ska ut och svänga sina lurviga på kvällen efter tentan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roliga är att du åt TVÅ kakor efter att du hade kommit i klänningen =P