torsdag 3 mars 2011

Springa bör man annars dör man!


Jag känner mig som en riktig vimms-Maja när det gäller min kost och träning men utan förändring så sker inga förändringar. Jag har sedan december tror jag kört på 5 dagar styrketräning och promandader 5-6 dagar i veckan. Nu blir det förändring på träningsfronten för att förbränna bort det fett som jag vill ha bort. Istället för 5 dagar styrketräning i 5-split blir det istället 3 dagar mest för att underhålla musklerna så de inte "försvinner", dvs inte bygga upp dem någonting. Fokus kommer istället bli på löpning, löpning, löpning och lite promenader samt massa stretch annars kommer mina ben inte vara glada. Kör nog igång med detta nästa vecka eller veckan efter och kör nästa som vanligt, får bestämma mig i helgen, det är vädret som spökar lite då jag inte vill springa när det är massa minus grader.

Inga kommentarer: