onsdag 30 mars 2011

Men då!

Dagen började ju kanoners och jag kände mig på topp men vad hände sen? Gymmet under lunchen gick bra, jag körde högreps på ben och fick ett riktigt bra pump i benen och insåg att det är det jag måste starta med varje gång för att minimera ont i knäna. Jag tränade även tungt för magen och det var väl där det brast. Ca 2 timmar efter träningen på gymmet känner jag hur det börjar smärta i nedre delen av ryggen och mest i sidan, precis som det gjorde i slutet av Oktober början av November då jag fick lägga ner löpningen för säsongen. Smärtan blev bara värre och värre och på väg hem vid 4 var det som värst. Nu har jag vant mig lite och försökt att slappna av ordentligt i musklerna samt sträckt ut ryggen på golvet.

Googlade det och insåg att det i värsta fall nu kan vara ryggskott!? Shit inte vad jag önskade mig. Jag har dragit mig för att gå till en naprapat eller kiropraktor för jag har verkligen inte råd att lägga ut en massa pengar på det. Är det inte bättre imorgon under dagen har jag kanske inte något annat val än att försöka trolla fram pengar (dvs låna eller ruinera mitt spar).

Inga kommentarer: