onsdag 9 mars 2011

Inget privatliv

Nu känns det nästan som att man bor på universitetet. Åker dit tidigt på morgonen och åker hem sent på kvällen bara för sova, alla mål förutom frukost äts framför datorn. Det är ett stort projekt vi gör men otroligt roligt och riktigt intressant, aldrig har jag lärt mig så mycket och insett att jag kan så mycket jag inte trodde innan. Nu vet jag verkligen vad jag är bra på och som är "min" specialitet. Träningen får jag lägga ner den här veckan, kanske hinner jag något pass men det blir svårt om tid. Jag har sprungit de 3 mornar som vart och hoppas jag ska ha ork i kropp och ben för att springa iaf imorgon och på fredag också så kan jag vila från löpningen i helgen.

1 kommentar:

victoria sa...

fan vad duktig du är som kör på med både plugg & löpning!! kul att du ser resultat också :) bara en fråga av ren nyfikenhet; hur har du lagt om din kost? hihi kram