onsdag 23 mars 2011

From hell

Vaknade med träningsvärken från helvetet när klockan ringde. Riktigt trött var jag och den extrema träningsvärken från höften och upp gjorde det inte lättare att ta sig ur sängen. Varenda muskel jag tränade igår värker idag, till och med magen som gick riktigt dåligt att träna värker idag.

Jag var skit seg ut ur lägenheten för att springa men jag tog mig till slut ut iaf. Sprang en hyfsad runda trots att vaderna är riktigt stela och nu måste stretchas ordentligt minst 2 gånger till idag. Imorgon ställer jag nog in löpningen och går istället för att vila vaderna lite, ska se till att stretcha igenom dem ordentligt också.

Nu ska jag faktiskt palla mig ut på en liten promenad innan lunchen. Försöker röra på mig 2 gånger per dag nu för att få ut lite mer effekt i träningen. Ett pass löpning och ett promenadpass på ca 30 minuter har fungerat bra hittills så jag kör på det nu när jag verkligen har tid för det.

Inga kommentarer: