onsdag 16 mars 2011

Solen =)


Gud vad härliga gårdagens och dagens joggingturer vart på morgonen i strålande solsken =) Riktigt skön start på morgonen med solsken som piggar upp. Igår lämnade vi in vårat projekt så nu har jag lite tid över förutom lite kompletteringar som kommer behöva göras. Har troligen tid för styrketräning nu men för tillfället dalar motivationen något eftersom jag vart borta från det över en vecka. Jag får se om jag fått upp motivationen och går dit idag, på ett sätt vore det riktigt skönt men jag tänker inte tvinga mig dit för att jag måste =)

1 kommentar:

victoria sa...

så lite så! okej låter bra att du slutat "svälta dig" & äter normala mängder nu, vilket kommer främja din träning & ge den effekten du vill ha :D kör hårt & lycka till, tack för ditt svar :) kram på dig