söndag 13 februari 2011

Vill ju!

Jag är sugen på att ta en tur ut och springa, jag var lite sugen imorse men valde promenad mycket pga vädret, 10 minus är inte kul. Kollade nyss smhi och prognosen för veckan gör mig inte glad, 10 minus eller kallare varje morgon hela veckan =( Jag brukar inte springa när det är så kallt, en riktigt lång uppvärmning krävs och det är ändå lätt att man kör för hårt och sedan hostar tills det känns som om halsen trasar sönder. Gå är å andra sidan inte alls kul, då går man och fryser de första 20-30 minutrarna innan man börjar bli lite lagom varm, när man springer får man upp värmen snabbt. Kanske får det bli en test tur nu efter jag pluggat klart lagom tills mörkret faller, klarar jag det nu klarar jag det resten av veckan. Jag hoppas kylan är tillfällig och att plusgraderna är på väg tillbaka igen.

Inga kommentarer: