tisdag 15 februari 2011

Ben, Mage och Promenad

Bjussar på ett bildregn från igår och idag. Benpasset igår har gett resultat trots att känslan var att jag bara kunde köra 75% av max pga av bökiga knän för satan vilken träningsvärk jag har idag. Gårdagens och dagens pass har verkligen gått i slappis stil, jag brukar inte gå med en stor T-shirt och tights utan snarare slappa byxor och med ett tightare linne men detta var skönt det också.
Jag hoppas att knäna snart ska kännas bättre för att ha att det knäcker obehagligt som orsaker en konstig form av smärta är inte alls roligt, svårt att göra några övningar bra. Jag försöker iaf så gott det går att motverka smärta med skydden, snygga är de inte men de fungerar ganska så bra.
För första gången i mitt liv skulle jag tro så kunde jag se min mage i spegeln och faktiskt vara ganska nöjd över det jag ser. Magträningen kämpar jag på med och drömmen om rutor en dag fortsätter jag med. Skillnaden i hur jag en gång såg ut är stor, det skiljer bra många centimeter och min navel har blivit jätte liten jämfört med för några år sedan.
I och med den uteblivna cardion både igår och idag har jag istället promenerat efter jag vart på universitetet. Riktigt skönt i själen och dels i kroppen, det är skönt att röra på sig men att det svider och sticker i benen pga kylan är inte alls skön. Imorgon hoppas jag att jag kan ta mig ut på morgonen, annars lär jag vara så pass slö att jag kommer vila från morgoncardio hela veckan och att luncherna kommer spenderas ute knatandes istället.


Inga kommentarer: