torsdag 3 februari 2011

Givande

Idag har det vart en lång men mycket givande dag som också hjälpt mg få upp ögonen för en eventuell framtid. Började dagen klockan 8 på universitetet med föreläsning i fastighetsvärdering fram till lunch. Efter lunch åkte jag tillsammans med alla mina kursare på mitt program ut till ett Lantbruk för att titta och få underlag till en fastighetsvärdering av det Lantbruket. Otroligt intressant och jätte roligt, absolut något jag kan tänka mig att göra i framtiden. Det är inte mäklare jag skulle vilja bli utan hålla på med värdering av småhus och lantbruk som inte alltid måste bero på en försäljning.

När vi var tillbaka efter det besöket tog jag en tur till gymmet och körde dagens konditionspass som jag inte hunnit på morgonen och sedan lite mage för att avsluta passet. Imorgon ska jag försöka klämma in ett pass för rygg och bic/tric på gymmet och innan frukost blir det nog lite jogging igen =)


Idag fyller också världens bästa systerdotter 5 år! Och imorgon åker jag äntligen hem till mamma och pappa för att fira henne på lördag =)

Inga kommentarer: