onsdag 16 februari 2011

Onsdag

Ville inte riktigt kliva upp imorse och dra på mig skorna för en promenad men jag var ändå tvungen att gå upp för att gå på toaletten så när jag sedan väl var ur sängen då gick det inte att gå och lägga sig igen. Benen smärtar verkligen idag och jag har fått träningsvärk i bröstet efter passet igår där jag bänkade för första gången sen innan sommaren, skönt som bara den var det. Pga av benen så blev det ingen löpning denna morgon, jag vill inte springa när de smärtar, inga måsten till att springa så jag gick en promenad istället.

Nu skulle jag egentligen ha föreläsning under förmiddagen och sitta med min grupp på eftermiddagen men föreläsningen är inställd så då blir det bara grupp idag, hoppas jag kan komma hem lite tidigare än planerat då =)

1 kommentar:

Anonym sa...

tres interessant, merci