måndag 14 februari 2011

19 minus

Min klockan ringde inte imorse så jag vaknade med ett ryck av Tims istället, skit också var min första tanke, jag ville ju springa! När jag sedan klev upp ur sängen för att göra mig i ordning för dagen så kände jag att det ändå var tur att den inte ringde. 19 minus är det nu ute och jag kan se att det vart kallare under natten och morgonen, även jag har mina begränsningar, det brukar dock inte vara vädret men 19 minus gillar jag inte att springa i, då hoppar jag hellre över det. Hoppas det kalla inte fortskrider hela veckan för då kommer jag att få spendera varje morgon på gymmet för att kunna få till lite kondition denna vecka.

Hoppas alla har en bra Alla Hjärtans Dag och att skolorna slutar med rosor och skit så att alla kan känna sig ihågkomna.

Inga kommentarer: