torsdag 10 februari 2011

Snygga axlar


Jag kommer göra om mitt 5-split upplägg på styrketräningen till ett 4-split istället nu när det blivit mycket med grupparbets projekt och tentor inom några veckor. Körde därför axlar och armar idag och tänker köra rygg imorgon istället för på söndag. Det mesta som for genom huvudet på mig idag var fokus på snygga axlar, jag vill verkligen ha dem! Fick positiva "besked" från vad jag såg i spegeln under passet, det börjar verkligen ta sig nu på axlarna efter allt slit. Nu börjar det synas "streck" eller hur jag nu ska förklara det från musklerna för att mer och mer underhuds fett försvinner, självklart syns det inte hela tiden utan bara när jag tränar och är "upp pumpad" av allt blod i armarna. Nu längtar jag tills mer fett försvinner och ett par snygga armar syns för jämnan.

Inga kommentarer: