söndag 13 februari 2011

Kallt och friskt

Nu när det är helg och ledigt tar kroppen verkligen igen sig och redan tidigt på kvällen är jag riktigt trött och vill sova. På morgonen vaknar jag dock tidigt och är i och med det tidiga säng gåendet pigg och alert när jag vaknar. Idag låg jag och vred mig för jag inte kunde somna om runt 8 när Tim självklart fortfarande sov som allra bäst, för att inte bara ligga där och pinas gick jag en promenad på 45 minuter ute i det kalla friska vädret innan frukost. Lyxade till det lite med att baka bröd att ha till frukosten istället för gröt, uppskattat var det när Tim vaknade till liv och fick nybakt bröd till frukost.

Dagen kommer i övrigt att fyllas med läsning av diverse böcker jag till min kurs jag läser nu, lite plock och städ samt matlagning till matlådor att ha under veckan.

Har lagt upp min träning i en sidkolumn för den som är intresserad av vad jag egentligen tränar under veckan, och för dem som tror att det är mycket mer än vad det är.

Inga kommentarer: