söndag 6 februari 2011

Hemma!

Helgen har vart så skön och avslappnande hemma hos päronen i Nykvarn, jag längtar redan tillbaka. En helg känns lite för kort och den är nu redan slut, barnkalas och en tur på stan hann vi med plus en massa häng hemma i huset. Fick smutstvätten tvättad och en underbart fin blå Orkidé med mig hem som pappa köpte åt mig, jag har velat ha en länge och nu fick jag en och den kommer jag att vårda ömt.

Imorgon är det tillbaka till allvaret, klockan 8 ska jag vara på universitetet för att möta min grupp och sedan åka ut till ytterligare ett lantbruk som vi ska ta oss ann, fastighetsvärdering och driftsplanering ska göras. Tuffa veckor kommer det att bli framöver med långa dagar på universitetet och där emellan ska jag stoppa in träning och min älskade pojkvän.
Bild från google

Inga kommentarer: