söndag 27 februari 2011

8-veckor

8 veckor har nu gått av kämpande för att få bort den lilla bullmagen som stör mig och det är dags att lägga i andra växeln. Kroppen är en underbar mannick som snabbt lär sig om man utsätter den för samma sak flera gånger. Nu har min kropp lärt sig mitt upplägg och jag har hamnat på en platå jag inte lyckats ta mig ifrån. Nu blir det därför att lägga i andra växeln med mer cardio på schemat. Eftersom vädret blir bättre så är det inga problem, morgoncardio i form av löpning eller promenader samt nytt med 30-60 minuter promenad på eftermiddagen/kvällen efter universitetet. Blir inga problem för mig eftersom jag kommit på att det är skönt att gå en bit innan bussen efter universitetet. Jag hoppas och tror det ska hjälpa lite, jag behöver egentligen inte bli så mycket smalare men jag vill byta ut mjukt mot hårdare vara =)

Inga kommentarer: