söndag 30 maj 2010

Stressig vecka

Jag har fixat ett schema till mig själv för veckan som kommer, alla timmar finns med med någon punkt att göra. Det är sista veckan på terminen så självklart har jag saker upp till öronen att göra. Men som den ofokuserade student jag är så ska jag göra miljoner saker samtidigt istället för att bara fokusera på studierna. Jag har iaf vart duktig och tagit ledigt från styrketräningen denna vecka, plugget hade blivit otroligt lidande annars. Löpning ska jag försöka hålla mig till iaf, det är inte speciellt tidskrävande och det kan bli skönt att skingra tankarna med det.
Nu ska jag göra en power point över den undersökning jag och Therese gjort på Skånemejerier (ProViva & Bravo Friscus) och talkort att använda vid presentationen. Sen måste måste måste jag plugga inför tentan jag har på tisdag, jag skulle bli så förbannad på mig själv om jag kugga!

Inga kommentarer: