tisdag 25 maj 2010

Poletten har trillat ner

Idag blev jag medlem på matdagboken.se (som förövrigt var väldigt bra) och det var inte förän jag registrerade min kost och träning där som poletten föll ner. Det är inte konstigt att vågen stått stilla och att jag fram och tillbaka gått upp i vikt. Fördelningen mellan träning och kost har inte vart hållbar och att kombinera det med stress har absolut inte gjort saken bättre. Med den minskning i träning och med den kost jag äter idag så ligger jag ändå på ett lite för stort kaloriunderskott. Underskott likväl som överskott bidrar till att man inte går ner i vikt och att träningsresultaten uteblir. Nu ska jag försöka fylla ut med ca 400 kcal till i min kost men det svåra är att välja rätt kalorier. Att fylla ut med kalorier är inte svårt, men rätt kalorier som bidrar till att jag ska nå mina mål är desto svårare.
När jag funnit den ultimata balansen så har jag nog hittat en gyllene väg mot mina framtida mål.

1 kommentar:

bea sa...

ta en bulle
hahahah... :-P