onsdag 19 maj 2010

seg startad

Natten till idag var inte rolig. Jag vaknade kallsvettig, helt blöt i hela håret och med en extrem mensvärk, har aldrig haft något liknande. Troligen pga mensvärken så mådde jag också riktigt illa. Jag gick upp på toaletten, gick och la mig, gick upp igen och tog två värktabletter, gick och la mig, gick upp ytterligare en gång och hämtade en hink för jag trodde verkligen att jag skulle spy. Av allt spring upp och ner i sängen lyckades jag väcka mannen min som fick agera värmekudde på magen innan jag lyckades somna. Planen på att springa på morgonen byttes ut mot rejäl sovmorgon istället. Frukost på soffan fick det bli då jag fortfarande mådde illa och jag och mannen såg på serien 24.

Nu mår jag bättre men eftersom värktabletterna slutat värka har jag en molande värk i magen. Det stoppade mig inte iaf från att göra som många träningsbloggare brukar göra, lunchträna. Tog en härlig liten löptur i skogen där jag blev utfrågad av ett gäng barn på utflykt om jag var spion, spion var jag inte men söta var de.

Nu ska jag jobba lite på arbetet jag gör i kursen Supply chain management för senare blir det kanske ett aerobics pass, det var riktigt länge sen :)

Superkombo idag igen mellan Nike och Craft. Nu med långa byxor som jag vek upp och för en gång skull satt de kvar där de skulle.

Inga kommentarer: