onsdag 26 maj 2010

Äntligen x3

Det har blivit kallt igen :( morgonens löprundor får prydas med långa tights, långärmad tröja och jacka, jag vill ha värme! Glädje finner jag iaf i att jag sprungit smärtfritt so far den här veckan :) det är en helt annan känsla i steget när jag springer utan att det gör lite (eller mycket) ont och jag behöver oroa mig över det. Äter fortfarande voltarén fram tills på lördag, då har jag ätit i 10 dagar och jag hoppas att det blir 10 år till nästa gång :)

Äntligen (x2, den 1a var det innan för en som inte förstod) har jag fått lite respons av kroppen efter träning i form av lite träningsvärk :) Ryggen har ömmat vilket jag verkligen välkomnar, chinsen tror jag var det som har bidragit så det ska jag fortsätta med. Kom fram till att när jag får bort massa underhudsfett så kommer det finnas ordentliga muskler under som väntar. Väldigt många har mer tydliga muskler än vad jag har på kroppen, men de är betydligt svagare. Nu ska jag kämpa för att de små "bullarna" ska komma fram ;)
Äntligen 3 är att jag fått märken efter att jag tränat :P Tim brukar få sådana och nu var det min tur. Kanske inte så många som skulle uppskatta men jag gör det, jag ser att jag gjort lite nytta. Detta sitter otroligt snyggt (nej inte snyggt men jag är nöjd) över min deltamuskel för de som inte ser det. Gropen på bilden är mellan mitt nyckelben och muskeln :)

Inga kommentarer: