onsdag 5 maj 2010

känn en doft...

....av liniment och voltaren. I detta hem finns det inte bara en doft av kärleken utan jag har de senaste dagarna haft en konstant doft av liniment och voltaren. Troligen har/hade jag en inflammation i en del av vaden (framsida) pga löpningen för det känns som om voltarenkuren hjälper. Liniment använder jag främst för träningsvärken och stelheten i vader och fotleder. Jag har dock funderat på att i framtiden införskaffa ett par kompressationsstrumpor (från en sportbutik!) för att öka blodcirkulationen.
Vi fick hem nytt kaffe på valborg så idag kunde jag använda min lattemugg igen. Jag vet inte om det var skicklighet eller en ren tillfällighet att min outfit blev som den blev ;)

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

hoppas vaden snabbt blir bättre! inte rolig alls med skador ju!