måndag 5 oktober 2009

Vila



Idag får det nog bli vila ifrån träningen. Igårkväll blev jag mer och mer snorig och halsen började att värka. Natten var jobbig och nu på morgonen dunkade huvudet och snoret rann. Det halsonda är nu iaf över men jag känner mig ändå inte pigg på att träna.
Jag och Tim tog en längre morgonpromenad längst en "skogsstig" och jag tar istället för 1 timma spinnning en 1 timmas promenad sen runt lunch.

Provade på ett nytt frukosttips imorse som faktiskt kändes bra, turkiskyoghurt med kokosflingor. Jag ska köpa till lite naturella solrosfrön och pumpakärnor idag för att fylla ut lite mer. Fördelen med turkiskyoghurt är att den är riktigt fet (10% fett) med väldigt lite kolhydrater (3,7% om jag inte missminner mig) så man behöver inte äta så mycket för att bli mätt vilket är positivt då den är dyrare än vanlig vaniljyoghurt.

Nu lär jag plugga och ta hand om min snoruga näsa.

Inga kommentarer: