söndag 18 oktober 2009

sista dagen denna vecka

Söndag och lite ångest. Måste plugga nu.... Denna helg har gått åt att fira Tim då han fyllde år i fredags <3 Massa onyttigheter och otroligt lite rörelse på oss. Nästa vecka är det bara att ta tag i allt igen, hoppas jag har bokat spinningen tills imorgon. Förra veckan var det helt smockfullt så vi fic slåss om de sista platserna 10 minuter innan passet. Tur för mig att jag då fick biljett då jag aldrig har kännt mig så bra :D Målen förra veclan nådde jag upp till tror jag, glömde att väga mig i fredags, men promenera gjorde jag varje dag :)
Denna vecka är målen:
  • Minst 7 timmars träning
  • Inte väga mig förens fredag!

Målen hoppas jag ska uppnås, att inte väga mig förens fredag kan vara svårt då jag har en tendens att vilja ställa mig på den varje morgon....

Inga kommentarer: