onsdag 28 oktober 2009

Utmaningen

Denna vecka gav jag mig själv en utmaning som gick ut på att jag skulle gå på ett danspass som jag i vanliga fall skulle frukta för att gå på. Idag var jag iväg på det passet och det var riktigt roligt :) Ett kul substitut till min vanliga konditionsträning, skönt att inte bara köra spinning jämt. Lika hårt och intensivt som ett spinning eller Kick Boxningspass var det inte men helt klart värt att gå på. En timma gick riktigt fort och även fast det inte kändes lika hårt som ett spinningpass så kom svettdropparna i pannan och lite längs ryggen. Det bästa för kroppen är ju allsidig träning så detta pass ska jag fortsätta att gå på.

Det ända negativa var att passet ligger klockan 19.00-20.00 så rejält med kläder fick jag ta på mig (jag vet inte riktigt vad jag gör med benet, ser lite konstigt ut)

Inga kommentarer: