onsdag 14 oktober 2009

Imorgon når jag målet (målen)

Imorgon är jag så kallat "ledig" vilket egentligen innebär att utan att få världens ångest så ska man sitta och plugga hela dagen. ja tänker iaf ta mig till Gymet för att skivstångspass och till stan för att ta reda på om bokus har reserverat pengar av mig som jag egentligen ska ha tillbaka..... ska även fixa med annat inför fredag då min kära fyller år.
Imorgon når jag ett av veckans mål, att gå ut och gå på morgonpromenad minst 3 dagar den här veckan, jag ska även försöka med lördag och söndag. Sen tror jag kanske att jag faktiskt har gått ner 1 kg den här veckan om jag väger mig imorgon, men det roliga ska jag nog vänta med tills på fredag. Nu ska jag kolla på Grays och planera min morgon dag då det blir upp 07,30 för promenad sen plugg resten av dagen mellan skivstångspasset och besöket på stan.




En riktigt rolig kurs jag läser nu, Miljö och Jordbruksekonomi, eller det roliga är väl mest att jag känner mig riktigt bra på det :)

Inga kommentarer: