måndag 12 oktober 2009

Mål för veckan

Denna vecka tänkte jag lägga upp 2 mål som jag gärna skulle vilja uppnå.
  • Promenera/jogga minst 30 minuter på morgonen de dagar jag börjar klockan 10 eller senare (blir minst 3 dagar inkl, idag)
  • Gå ner iaf 1 kg

Dagen idag började bra då jag var tvungen att verkligen ta en power walk på morgonen då jag var lite seg ur sängen och annars hade kommit försent. Sen har jag suttit och pluggat hela dagen och till sist kört ett spinning pass.

Träningen känns verkligen super, nu var jag sjuk förra veckan men spinningen idag kändes skit bra. Jag tog i som bara den och i sista låten brände det i halsen och om jag hade tagit i mer hade jag spytt. Det som känns allra roligast är att jag snabbt sen under nedvarvningen återhämtar mig snabbt och otroligt bra, detta är ett mkt gott tecken. Jag skulle gärna köra något annat pass än Bas spinning men tyvär så ligger de på sämre tider så jag får ta i extra på Bas passen.

Inga kommentarer: