söndag 4 oktober 2009

Skön helg

Den här helgen har vart jätte skön, ingen plugg ångest och väldigt lugn. Lite ångest har jag kanske över att det inte vart den nyttigaste helgen med 2 kalas som man vart på. Jag var bara hemma hos mamma och pappa en natt och åkte igår hem med Tim 22.30 från Flemingsberg så vi var hemma ca 00.15. Riktigt skönt var det faktiskt att få sova i sin egna säng. Idag är det kanelbullens dag så jag och Tim la nyttigheterna åt sidan och unnade oss något gott för en gångs skull.
Imorgon startar en helt ny vecka så då är det bara att fortsätta kämpa, blir bara 2 morgon turer den här veckan då jag börjar tidigt alla andra dagar men det får gå ändå, ska verkligen försöka att ta kvällspromenader efter jag kommit hem från träning och fått i mig lite mat. Jag är ledig nu måndag och tisdag så då ska jag försöka att träna, träna, träna :D

Inga kommentarer: