tisdag 27 oktober 2009

Samma stil som igår

Igår gick träningen dåligt och idag blev det ingen träning alls. Skulle ha blivit lite för mycket påfrestande träning om jag hade kört styrka idag. Istället hade jag tänkt att power walka iaf 1 timme, men hemma efter att ha köpt ett par träningsbyxor på stan så var det sent och kallt. Så idag fick det inte bli någon träning alls. Jag har tenta på fredag så det fick bli att jag prioriterade att plugga mer än vad jag hade hunnit annars.

Jag köpte till ett par långa träningsbyxor till min träningsgarderob, då jag kännt ett tag att jag fått panik tvätta ofta för att ha rena fräscha kläder till varje pass. Dessa blir perfekta till all träning förutom spinning där jag aldrig kommer att sluta att använda favoriterna från Craft. Det är även perfekt med ett par långa träningsbyxor till samlingen (har annars bara korta) då man kan ha dem när man glömt att raka benen och stubben blivit allt för lång.

Inga kommentarer: