söndag 11 oktober 2009

En veckas vila

Förra veckan blev det bara vila pga den jobbiga förkylningen jag fick som även påverkade min hals. Dock så innebär vila "aktiv vila" så det blev ändå en tur ut för 30-60 minuters promenad. Förra veckan blev även en mycket bra vecka då jag enbart med kosten och den vardagsmotion jag utövade gick ner 2 kg :D nu är det bara kämpa ner lite till sen hålla vikten och fortsätta göra det jag tycker är roligt, träna :P Jag skulle gärna vilja "träna mer" få mer aktiva timmar, ett mål skulle vara att vara aktiv 10 timmar i veckan, att jag tränar och motionerar. Tyvär är det lite svårt för mig då jag måste plugga en hel del, jag kan inte göra vad jag vill när jag kommer hem på kvällarna. Lite tråkigt men jag får kämpa den tiden jag har utanför alla studier.
Nästa vecka går allt tillbaka till normalt så då blir det träning igen :) Nu tänkte jag palla mig ut på en långrunda sen sitta och plugga hela kvällen, så idag blir det nog inget Tv tittande.

Inga kommentarer: