onsdag 21 oktober 2009

Nu är jag så trött

Idag har jag presterat mycket tycker jag själv. En snabb runda runt området (ca 30 min) på morgonen följdes sedan av en hel dag med plugg, spinning hem för mat och mer plugg. Nu ska jag välförtjänt sätta mig med en kopp te och kolla på Greys :)

Den här veckan blir det ganska mycket spinning för min del, måndag, onsdag och fredag. Igår höll jag på att impulsköpa ett par spinningskor. Kanske är dags nu när jag gått på spinning i flera år men hållt mig till mina vanliga löparskor. Valde dock att kanske vänta med ett par till efter jul eller tills jag iaf vet hur mkt pengar som går till alla julklappar(som jag förövrigt vill avskaffa för alla utom de små barnen.)

Träningen känns iaf super nu. Känner mig stark och motiverad, känns skönt att jag verkligen avvarar tid för träning, skulle nog inte göra något annat vettigt den tiden iaf.

Inga kommentarer: