måndag 12 april 2010

Tacksamt


Solen har med sina härliga strålar skint upp dagen idag. Riktigt varm och härlig dag har det vart som jag till absolut största del har spenderat ute i solen. Borde egentligen (som dagen var avsatt för) ha suttit med näsan i min livsmedelsbok men den har jag bara tittat lite på idag. Istället har jag myst med Therese och hennes hundar, gått på stan och fått ut min nya dator (den gamla slarva de bort efter service), "fikat" med mannen på balkongen (som han städat!) med kaffe och jordgubbar och nu på kvällen fick jag med honom ut på en promenad :) Vi testade att springa (jogga, sakta för min del) kanske max 100 meter och mina skadade ben kändes bättre idag. Kanske det krävs ca 30 minuters uppvärming i form av gång innan det går bra att springa. Jag ska satsa på mycket rehab nu i 3 veckor och så hoppas jag att jag kan börja jogga lite lätt sen.

Inga kommentarer: