fredag 16 april 2010

jag och mina 25 godisar

Idag lät jag mig själv äta godis. Tim sa att han var sugen och jag kunde tänka mig lite, jag visste att jag inte direkt var sugen så det skulle inte bli så mycket. Slutade med att jag kom hem med 25 små godisbitar i en påse, fyllde inte ens ut botten på påsen :) Jag tycker jag kan vara värd det som sköter kosten otroligt bra alla dagar och att jag rör på mig varje dag. Idag körde jag mitt första bröst, axlar och tricep pass. Hade aldrig direkt "bänkat" tidigare så jag fick testa vilken vikt jag klarade av. Tydligen var jag mysket starkare än vad jag trodde. Annars var det ett pass för mina minst prioriterade muskler, axlar och tricep känns lite sådär men jag hoppas på en bra styrkeutveckling.

Konditionen känns kanon just nu. Körde danspass som vanligt och kunde ta i massor, ta ut alla rörelser och kände att konditionen kändes bra. Passet är jobbigt, men jag orkar hela vägen :)

Inga kommentarer: