söndag 18 april 2010

söndag

Vaknade av klockan 08.00 imorse utvilat och ganska pigg. Tog mig en härlig uppfriskande promenad i solen och har efter det hunnit äta frukost, styrketränat, gått på stan, handlat mat innan klockan 12 :) Nu borde jag trycka näsan framför en bok men håller på att tvätta samtidigt så allt spring ger mig inte direkt någon ro.
Tränade rygg och biceps på gymet och träningen går som tidigare sagt framåt. Ryggen blir starkare och starkare, pressade med 20kg hantalarna på hantelrodden idag. Biceps är nog min svagaste muskelgrupp men jag kämpar på. Jag ser muskelutveckling och är mycket glad över det just nu. Även om det inte syns i bilden så ser jag stora förändringar, det är svårt att spänna en helt uttröttad muskel och samtidigt ta kort med en mobil :S In real life ser det riktigt bra ut iaf :D

1 kommentar:

bea sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.