måndag 26 april 2010

sovmorgon

Lyckades ta en oplanerad sovmorgon imorse. Tänkte när klockan ringde att jag skulle gå upp men somnade om istället. Jätte förödande var det inte då jag bara sov den tid jag hade tänkt att vara ute och springa. Istället tog jag en skön dusch och åt frukost i sakta mak istället.

Efter dagens föreläsningar tog det av mot staden för inköp av nya aerobic/dans skor. Hittade ett par sköna (lite speciella, se bilden) inne på Bud & Fitness när jag var där för att köpa liniment, ett par silvriga med rosa detaljer från reebok. Tur för mig så fick jag även köpa dem till reducerat pris så lycklig kom jag hem med både skor och liniment för en billigare peng än vad jag hade planerat på bara skor :)

Hemma fick jag sen snöra på mig löpardojorna och bege mig ut på vägarna. Lika bra som förra gången gick det och jag sprang även lite längre.

Inga kommentarer: