tisdag 13 april 2010

Stolt

Insåg idag varför jag har blivit så förtjust i att gå på pass istället för att konditionsträna själv, det är så jäkla tråkigt. Idag skulle jag göra det för att spara in tid och de första 20 minutrarna gick bra, sen började tålamodet att tryta. Ändå är jag nöjd med mig själv. Valde att avsluta träningspasset med Roddmaskin. Tidigare när jag kört roddmaskin har jag kännt ig helt slut efter 5 minuter och slutat, kanske för att jag gått ut för hårt och blir trött eller för att jag helt enkelt inte orkat. Men idag rodde jag faktiskt i 15 minuter och kunde lätt ha gjort det i 15 minuter till om inte tiden vart knapp. Höll samma tempo som jag gjort innan när jag bara orkat 5 minuter. Positivt vad min kropp börjar klara av. Imorgon ska jag köra ben och magpass, första gången med split-program, Tim tyckte det var på tiden och jag hoppas nu på en fin muskelutveckling.


Inte varje dag jag tränar i tights direkt, men med ett lidande träningsbyxorkonto så fick det bli dessa tights. Träningen funkar ju bra oavsett byxor men dessa är verkligen slitna så jag vill inte köra så många pass i dem mer, snart är de genomskinliga och jag är inte sugen på att visa rumpan ;)

Inga kommentarer: