torsdag 15 april 2010

"Ledig"

idag vaknade jag med den träningsvärk jag tror jag förtjänar. Framsida lår är helt ömt och rumpan känns helt stenhård ;) Morgonprominixen gick därför lite stapplande fram. Är annars ledig för dagen, ska plugga hemma hos Therese och vovvarna (se nedersta bilden). Kan dock inte riktigt bestämma mig om det får bli slappdag med mjukisbyxor som på bilden eller om jag ska anstränga mig och ta på mig ett par jeans.
Styrketräning är på gott och "ont". Hållningen blir så otroligt mycket bättre när man styrketränad, annars ser man lätt ut som en säckpotatis i kroppen pga dålig hållning. Men, tröjor (typ den jag har på bilden) blir lös i midjan och på bild ser det bara konstigt ut. Jag får tacka allt slit med latsdrag som gett mig en mer V-formad rygg. Jag bör inte klaga :)

Lilla "Nemi" hos Therese (som man knappt ser på bilden). De lär klaga över att jag luktar vitlök.... Upptäckte när jag öppnade min matlåda att det luktade en hel del vitlök. Brukar få höra det av andra så nu är det bra att jag kännt av det själv.

Inga kommentarer: