onsdag 28 april 2010

segt

Det var inte den piggaste kroppen som snörade på sig löparskorna imorse för en tur ut i löparspåret. Där det var dags att springa (efter ca 10 min uppvärmning) klev benen på av sig själv och jag försökte bara hålla ett ganska lågt och jämt tempo. Benen kändes stela och tunga men med hjälp av en massa vilja och ett förvånandsvärt bra flås tog jag mig runt rundan bättre än någon av de andra dagarna. Jag är lit frusen av mig i spåret och har fortfarande inte vågat ta av mig jackan när jag springer trots bra löpartröja under. Det resulterar i att tröjan under jackan är helt blöt av svett, armarna är alldeles fläckiga av svetten och ansiktet ser ut att vara doppat i vatten. Jag försökte få med hur svettig jag var på bilden men det illustrerades inte så bra i kameran men jag lovar, ansiktet var helt blött.

Inga kommentarer: