onsdag 25 mars 2009

Som alla andra gör

Idag har jag och Tim nog gjort som många andra gjort idag, typ. Vi har ätit pannkakor med grädde och sylt :) Vi har inget våffeljärn och det känns onödigt att köpa ett för att använda det 1 gång om året.

Annars så har jag bara slösat pengar och pluggat idag. La 2 beställningar på 1 kjol, i klänning och en jätte söt "blus" innan jag frivilligt åkte till skolan idag fast jag är ledig. Jag och Marielle satt med vår hemtenta och sen hjälpte hon mig lite med annat. Jag tog sen en sväng på stan innan Tim kom och köpte ny duschslang, deo till Tim och sen handlade vi tillsammans ett par nya löparbyxor till mig från Löp och Gå Kliniken. Innan vi vankade hemmåt handlade vi massa mat så sen var det tungt att gå hela vägen hem.

Mer deppig har jag blivit oxå när mitt ont i halsen nu har blivit ett evigt slemhostande :( Och jätte snorig i näsan är jag fortfarande :(


Svar på din fråga Elin. Mina tattueringar är gjorda hemma i Södertälje på två olika studios, dessa har jätte långa väntetider och ligger kanske lite väl långt bort. I stockholm finns det bra studios bl.a Swahili Bob's http://www.swahilibobs.com/ eller Evil eye som ligger på Magnus Ladulsgatan 27 i Stockholm de har öppet mån-fre 12-18 och lör 12-16

Inga kommentarer: