torsdag 5 mars 2009

Another day in hell

Min huvudvärk hade inte gått över när jag vaknade i morse :( men jag är inte den som är den så spinning blev det iaf. Blev kanske en smula bättre men sen hade jag matte och det blev detsamma igen. Tog en sväng förbi stan innan jag åkte hem, köpte en dual foundation på Make up store, de har total utförsäljning, allt ska bort. kollade sedan MQ rean, Therese köpte ett par chinos där igår för 74,5:- men idag hittade jag inga i min storlek, ska kolla gränby kanske imorgon.

Imorgon kommer Tims mamma och bror på besök, trevligt värre och på lördag kommer min mamma och pappa.

Dual foundation, Make up store, 259:- ord. pris, nu mer än 50% på den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Be Tim kolla din trapezius muskel. När den blir spänd kan den orsaka huvudvärk :)